Info do kolonii

Warunki uczestnictwa
Nazwa formy
Obóz Harcerski i Kolonia Zuchowa
Typ formy HALiZ
Obóz stały
Adres formy wypoczynku
Obóz Hufca ZHP Grójec, 82-110 Sztutowo woj. pomorskie
Czas trwania formy wypoczynku
 11-28.07.2016r. – obóz harcerski, 11-24.07.2016r.  – kolonia zuchowa
Dane organizatora
Chorągiew Mazowiecka ZHP, Hufiec Grójec,  05-600 Grójec ul. Drogowców 12
Data i godzina wyjazdu
11.07. godz.7.00,  
11.07. godz.7.00
Miejsce wyjazdu
Grójec ul. Polna 17
Data i godzina powrotu
24.07. godz. 17.00
28.07. godz. 20.00
Miejsce powrotu
Grójec ul. Polna 17
Kontakt z organizatorem podczas trwania formy wypoczynku
tel. 601 387 089               e-mail. grojec@zhp.pl           www.grojec.zhp.pl
Uczestnicy są objęci ubezpieczeniem NNW (można podać nr polisy)

Polisa PZU  Nr  JSC 13210027
Kadra formy wypoczynku
(wraz z określeniem kwalifikacji)
Komendant: Dariusz Gwiazda harcmistrz
Skarbnik: Alicja Głogowska harcmistrz

Opiekę nad dziećmi sprawować będą instruktorzy Związku Harcerstwa Polskiego lub osoby, które posiadają odpowiednie, zgodne z obowiązującymi przepisami, kwalifikacje.
Warunki socjalne podczas formy wypoczynku
  1. Namioty  (po 5-6 osób), wyposażone w łóżka polowe tp. kanadyjka, materac, koc ,regały (podczas kolonii
   w namiotach  będzie oświetlenie  24V),
  1. Umywalnie, 5 kabin natryskowych z ciepłą wodą,  6 kabin WC( serwisowane przez firmę zewnętrzną),
  2. Teren obozowiska położony 100m od wydm,  w lesie sosnowym z własnym kąpieliskiem,
  3. Boisko do:  piłki siatkowej i nożnej, badmintona, kosz do piłki koszykowej, stół to tenisa stołowego,
  4. Piłki, gry planszowe, sprzęt nagłośnieniowy, stołówka na 120 osób z podłogą drewnianą,
Ramowy program pobytu
Program realizowany jest wg metodyki harcerskiej (m.in. warsztaty tematyczne, biegi terenowe,
zwiady, gry, pląsy, ogniska, dyskoteki, festiwale, rozgrywki sportowe, budowa chatek i szałasów).
7. 30
pobudka
8.40 – 9.30
śniadanie


9.30 – 10.00
apel  
10.00 – 13.00
zajęcia programowe
13.15 – 13.45
obiad 1
13.45 – 14.15
obiad 2
do 16.00
Deser i cisza poobiednia
16.00 – 18.00
zajęcia programowe
18.00 – 19.00
kolacja




19.45 – 21.45
zajęcia programowe
22.30 – 7.30
Zakończenie dnia i cisza nocna
Posiłki
Liczba posiłków
w ciągu dnia i sposób przygotowania
Śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Własna  kuchnia i personel.
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
  • plecak ewentualnie miękka torba – nie zabieramy walizek!!!
  • śpiwór  turystyczny termo aktywny oraz poduszeczka,
  • kompletne umundurowanie (obóz harcerski i kolonia zuchowa), kurtka, okrycie przeciwdeszczowe, długie spodnie i bluza  na gry terenowe.
  • buty pełne (adidasy, tenisówki lub ewentualnie półbuty kalosze) obuwie letnie
  • piżama (ew. dres przeznaczony tylko do spania)
  • wystarczająca ilość bielizny i odzieży na pogodę i nie pogodę
  • strój kąpielowy, nakrycie na głowę, krem do opalania, środek na kleszcze,
  • przybory toaletowe,2  ręczniki
  • kubek, sztućce i menażka, latarka,
  • śpiewnik, przybory do pisania.
Warunki rezygnacji z uczestnictwa
W przypadku rezygnacji z obozu z przyczyn pozytywnie zaopiniowanych przez organizatora (choroba, ważne zdarzenie losowe) w trakcie jego trwania,  zwracany jest wyłącznie koszt niewykorzystanej stawki żywieniowej (15 zł/1 dzień).
Odpłatność:
Zaliczkę w wysokości minimum 100zł  należy wpłacić do 15.04.2016 – Wpłaty zaliczek dokonane po tym terminie skutkują prawem odmowy udziału w obozie/kolonii. Po dokonaniu wpłaty drużynowi lub biuro KH wyda kartę kwalifikacyjną.  Samodzielnie wykonane karty muszą być wydrukowane obustronnie i w formacie A4. Wypełnioną kartę należy zwrócić najpóźniej do dnia 1.06.2016  do biura hufca ul. Drogowców 12  (czynne  pon.-pt) w godz. 9:00 – 16:30 w celu umówienia się na rozmowę proszę o tel. 601387089).
Konto organizatora: KH ZHP Grójec,  BS Grójec  32 9128 0002 2001 0014 7877 0001 – w tytule: imię i nazwisko dziecka oraz wpisać obóz lub kolonia zuchowa.
Dodatkowe informacje
  1. Podczas kolonii i obozu uczestnicy mogą być zabierani z terenu kolonii i obozu wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny)  niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku.
  2. Podczas trwania kolonii i obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w następujących praktykach religijnych; wyjścia pieszego  do kościoła katolickiego w Sztutowie (odległość 2 km.) .
  3. W nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
  4. Za szkody materialne powstałe z winy uczestnika odpowiadają rodzice.
  5. Organizatorzy nie odpowiadają za sprzęt elektroniczny, pieniądze ani inne cenne przedmioty zabrane przez dziecko do lasu.
  6. Podkreślamy, że kadrą kolonii nie są specjaliści psycholodzy i terapeuci i nie zajmujemy się leczeniem trudności rozwojowych dzieci.
  7. Prosimy o podawanie pełnych danych o stanie zdrowia dziecka i kontakt z nami jeśli dziecko ma takie problemy.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za telefony, biżuterię, sprzęt elektroniczny i inne wartościowe rzeczy posiadane przez uczestników.

  1. Program obozu od pierwszego do ostatniego dnia stanowi zwarty i logiczny ciąg wychowawczy zatem zabieranie dziecka przed zakończeniem, lub przywożenie w późniejszym terminie jest procederem niekorzystnym acz dopuszczalnym, po wcześniejszym poinformowaniu organizatora obozu.


EKWIPUNEK:
  1. legitymacja szkolna
  2. duży plecak/torba podróżna
  3. mały plecak (na wycieczki, plażę)
  4. śpiwór
  5. mała poduszka
  6. MUNDUR
  7. menażka (lub nietłukące się naczynia)
  8. kubek
  9. sztućce
  10. bluzka z długim rękawem
  11. polar lub inna ciepła bluza
  12. długie spodnie x2
  13. krótkie spodenki x3
  14. koszulki (T-shirt) x5
  15. koszulki na ramiączkach x3
  16. majtki min 7
  17. skarpetki min 7
  18. kurtka przeciwdeszczowa (z kapturem)
  19. strój kąpielowy
  20. pidżama lub dres do spania oraz ciepłe skarpety
  21. czapka chroniąca od słońca
  22. zakryte buty sportowe
  23. klapki
  24. sandały
  25. kosmetyczka (pasta i szczoteczka do zębów, mydło – najlepiej w płynie, szczotka do włosów, szampon)
  26. 2 ręczniki – jeden do ciała drugi na plażę
  27. krem z filtrem UV
  28. preparat przeciw komarom i kleszczom
  29. proszek do prania (na 1-2 prania)
  30. igły i nici, zapasowe guziki
  31. koperta z pieniądzmi
  32. portfel
  33. przybory do pisania, kredki, flamastry
  34. sznurówki
  35. znaczki, adresy
  36. pióra
  37. agrafki x2
  38. wiaderko, łopatka do budowania zamków z piasków
  39. latarka z zapasowymi bateriami
  40. śpiewnik
  41. *opcjonalnie – kolorowe bransolety, naszyjniki
  42. Nie bierzemy: cennych rzeczy (w tym ubrań, które szkoda byłoby zniszczyć), noży ( poza sztućcami)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakochana Szyszka (szczegóły) + DMB

Luty 2024 - zbiórka Adolphus, Zakochana Szyszka

Rozpiska wydarzeń na kwiecień 2024!