Info do kolonii
Warunki uczestnictwa
Nazwa formy
|
Obóz Harcerski i Kolonia Zuchowa
|
Typ formy HALiZ
|
Obóz stały
| |||
Adres formy wypoczynku
|
Obóz Hufca ZHP Grójec, 82-110 Sztutowo woj. pomorskie
| |||||
Czas trwania formy wypoczynku
|
11-28.07.2016r. – obóz harcerski, 11-24.07.2016r. – kolonia zuchowa
| |||||
Dane organizatora
|
Chorągiew Mazowiecka ZHP, Hufiec Grójec, 05-600 Grójec ul. Drogowców 12
| |||||
Data i godzina wyjazdu
|
11.07. godz.7.00,
11.07. godz.7.00
|
Miejsce wyjazdu
|
Grójec ul. Polna 17
| |||
Data i godzina powrotu
|
24.07. godz. 17.00
28.07. godz. 20.00
|
Miejsce powrotu
|
Grójec ul. Polna 17
| |||
Kontakt z organizatorem podczas trwania formy wypoczynku
| ||||||
Uczestnicy są objęci ubezpieczeniem NNW (można podać nr polisy)
|
Polisa PZU Nr JSC 13210027
| |||||
Kadra formy wypoczynku
(wraz z określeniem kwalifikacji) |
Komendant: Dariusz Gwiazda harcmistrz
Skarbnik: Alicja Głogowska harcmistrz
Opiekę nad dziećmi sprawować będą instruktorzy Związku Harcerstwa Polskiego lub osoby, które posiadają odpowiednie, zgodne z obowiązującymi przepisami, kwalifikacje.
|
Warunki socjalne podczas formy wypoczynku
- Namioty (po 5-6 osób), wyposażone w łóżka polowe tp. kanadyjka, materac, koc ,regały (podczas kolonii
w namiotach będzie oświetlenie 24V),
- Umywalnie, 5 kabin natryskowych z ciepłą wodą, 6 kabin WC( serwisowane przez firmę zewnętrzną),
- Teren obozowiska położony 100m od wydm, w lesie sosnowym z własnym kąpieliskiem,
- Boisko do: piłki siatkowej i nożnej, badmintona, kosz do piłki koszykowej, stół to tenisa stołowego,
- Piłki, gry planszowe, sprzęt nagłośnieniowy, stołówka na 120 osób z podłogą drewnianą,
Ramowy program pobytu
Program realizowany jest wg metodyki harcerskiej (m.in. warsztaty tematyczne, biegi terenowe,
zwiady, gry, pląsy, ogniska, dyskoteki, festiwale, rozgrywki sportowe, budowa chatek i szałasów).
7. 30
|
pobudka
|
8.40 – 9.30
|
śniadanie
|
9.30 – 10.00
|
apel
|
10.00 – 13.00
|
zajęcia programowe
|
13.15 – 13.45
|
obiad 1
|
13.45 – 14.15
|
obiad 2
|
do 16.00
|
Deser i cisza poobiednia
|
16.00 – 18.00
|
zajęcia programowe
|
18.00 – 19.00
|
kolacja
|
19.45 – 21.45
|
zajęcia programowe
|
22.30 – 7.30
|
Zakończenie dnia i cisza nocna
|
Posiłki
Liczba posiłków
w ciągu dnia i sposób przygotowania |
Śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Własna kuchnia i personel.
|
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
- plecak ewentualnie miękka torba – nie zabieramy walizek!!!
- śpiwór turystyczny termo aktywny oraz poduszeczka,
- kompletne umundurowanie (obóz harcerski i kolonia zuchowa), kurtka, okrycie przeciwdeszczowe, długie spodnie i bluza na gry terenowe.
- buty pełne (adidasy, tenisówki lub ewentualnie półbuty kalosze) obuwie letnie
- piżama (ew. dres przeznaczony tylko do spania)
- wystarczająca ilość bielizny i odzieży na pogodę i nie pogodę
- strój kąpielowy, nakrycie na głowę, krem do opalania, środek na kleszcze,
- przybory toaletowe,2 ręczniki
- kubek, sztućce i menażka, latarka,
- śpiewnik, przybory do pisania.
Warunki rezygnacji z uczestnictwa
W przypadku rezygnacji z obozu z przyczyn pozytywnie zaopiniowanych przez organizatora (choroba, ważne zdarzenie losowe) w trakcie jego trwania, zwracany jest wyłącznie koszt niewykorzystanej stawki żywieniowej (15 zł/1 dzień).
Odpłatność:
Zaliczkę w wysokości minimum 100zł należy wpłacić do 15.04.2016 – Wpłaty zaliczek dokonane po tym terminie skutkują prawem odmowy udziału w obozie/kolonii. Po dokonaniu wpłaty drużynowi lub biuro KH wyda kartę kwalifikacyjną. Samodzielnie wykonane karty muszą być wydrukowane obustronnie i w formacie A4. Wypełnioną kartę należy zwrócić najpóźniej do dnia 1.06.2016 do biura hufca ul. Drogowców 12 (czynne pon.-pt) w godz. 9:00 – 16:30 w celu umówienia się na rozmowę proszę o tel. 601387089).
Konto organizatora: KH ZHP Grójec, BS Grójec 32 9128 0002 2001 0014 7877 0001 – w tytule: imię i nazwisko dziecka oraz wpisać obóz lub kolonia zuchowa.
Dodatkowe informacje
- Podczas kolonii i obozu uczestnicy mogą być zabierani z terenu kolonii i obozu wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny) niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku.
- Podczas trwania kolonii i obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w następujących praktykach religijnych; wyjścia pieszego do kościoła katolickiego w Sztutowie (odległość 2 km.) .
- W nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
- Za szkody materialne powstałe z winy uczestnika odpowiadają rodzice.
- Organizatorzy nie odpowiadają za sprzęt elektroniczny, pieniądze ani inne cenne przedmioty zabrane przez dziecko do lasu.
- Podkreślamy, że kadrą kolonii nie są specjaliści psycholodzy i terapeuci i nie zajmujemy się leczeniem trudności rozwojowych dzieci.
- Prosimy o podawanie pełnych danych o stanie zdrowia dziecka i kontakt z nami jeśli dziecko ma takie problemy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za telefony, biżuterię, sprzęt elektroniczny i inne wartościowe rzeczy posiadane przez uczestników.
- Program obozu od pierwszego do ostatniego dnia stanowi zwarty i logiczny ciąg wychowawczy zatem zabieranie dziecka przed zakończeniem, lub przywożenie w późniejszym terminie jest procederem niekorzystnym acz dopuszczalnym, po wcześniejszym poinformowaniu organizatora obozu.
EKWIPUNEK:
- legitymacja szkolna
- duży plecak/torba podróżna
- mały plecak (na wycieczki, plażę)
- śpiwór
- mała poduszka
- MUNDUR
- menażka (lub nietłukące się naczynia)
- kubek
- sztućce
- bluzka z długim rękawem
- polar lub inna ciepła bluza
- długie spodnie x2
- krótkie spodenki x3
- koszulki (T-shirt) x5
- koszulki na ramiączkach x3
- majtki min 7
- skarpetki min 7
- kurtka przeciwdeszczowa (z kapturem)
- strój kąpielowy
- pidżama lub dres do spania oraz ciepłe skarpety
- czapka chroniąca od słońca
- zakryte buty sportowe
- klapki
- sandały
- kosmetyczka (pasta i szczoteczka do zębów, mydło – najlepiej w płynie, szczotka do włosów, szampon)
- 2 ręczniki – jeden do ciała drugi na plażę
- krem z filtrem UV
- preparat przeciw komarom i kleszczom
- proszek do prania (na 1-2 prania)
- igły i nici, zapasowe guziki
- koperta z pieniądzmi
- portfel
- przybory do pisania, kredki, flamastry
- sznurówki
- znaczki, adresy
- pióra
- agrafki x2
- wiaderko, łopatka do budowania zamków z piasków
- latarka z zapasowymi bateriami
- śpiewnik
- *opcjonalnie – kolorowe bransolety, naszyjniki
- Nie bierzemy: cennych rzeczy (w tym ubrań, które szkoda byłoby zniszczyć), noży ( poza sztućcami)
Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńBardzo fajny wpis. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń